ad

Readers

Bila tiba 18 April.. [i]

[i] Versi pagi - tengahari

Uhuk uhuk. Syahdu pulak title kali ni..

Pagi tu konvokesyen. Ala small de pieces je pun. Part tak best of course lah time speech. Tu orang kata 'undeniable' kot. Tapi ada lah beberapa informasi yang sangat-sangat berguna. Dan aku amat-amat menyesal sebab nak cakap aku tido time tu. ZzZzz....



Part paling best adalah sesi bergamba ramei2!



Pastu ada satu part ni bile ambil gambar ikut kumpulan. Aku offer kat sorang lecturer, of course perempuan, duduk atas riba, die reject aku camtu je. Amcam? Korang berani tak wat camtu?

Lepas sesi bergambar, ada lah sesi wakanabeb antara mak aku dengan pensyarah aku. 

Bonda : Camner anak saya kat MFI?
Pensyarah : *censored* 
Bonda : Die ni bukan ape, malam2 selalu ngadap laptop pastu tido lambat.
Pensyarah : Ha tu kene la jaga. Sebab kat sana kene puncutal.
Bonda : Hmm.
Pensyarah : Si esan ni pulak selalu mintak kelas buat lambat2. Ade sekali tu kelas kol 8, die mintak anjak buat kol 10.
Bonda : Oooooo yeke....

Dan etc2. Tiba-tiba seekor cicak di siling menarik perhatian aku. Nasib baek aku tak korek telinga lagi pagi tu....

P/s : Habessss kantoi sumenye... T_T