ad

Readers

Bila tiba 18 April.. [ii]

[ii] Versi antara tengahari - petang

Aku balik asing dengan mak aku memandangkan rumah aku terlalu dekat, maka aku drive asing2. Boleh buat forum kejap dengan member.



Sekali lecturer(s) pun tumpang empat kaki. Banyak gak la kitorang tanye dekat beliau(s). Die(s) citer la pasal makanan halal, dan suruh kitorang sentiasa berhati-hati dekat perancis nanti sebab walaupun kat pintu tu tulis halal tapi sebenarnye makanan kat situ tak semestinya halal. Sebab kat perancis takde organisasi macam Jakim etc2. Ni ha site yang di-rekemen-kan.





Time tu terasa macam agak bersalah dekat lecturer. Ye lah, ponteng kelas lah, skip kelas lah, tak gi kelas lah, dan semua perkataan yang sinonim dengannya. Padahal lecturer memang nak tolong gile2 kitorang. Tapi tulah, orang kata pintu hati masih belum terbuka luas...

Dan sebelum balik tu aku sempat ajak lecturer aku, 2 orang, untuk berlumba kereta. Haritu aku dah menang dah. Tapi beliau dengan baek berkata,



"Non, j'veux pas etre responsables si tu casses tes jambes et que tu peux pas aller en france.."
"Tak, sy xnk b'tanggunjawab kalau awk patah kaki dan awk xleh g perancis nnt"



Eeellllleeeeehhhhhhhhhhhh.......................